lauantai 7. huhtikuuta 2012

Asennusjuomat ja moottoriurheilu

Näistä asioista aina puhutaan ettei ne sovi yhteen. Olen kyllä eri mieltä...

Tässä on tullu vietettyä pari päivää tallissa remontteja tehdessä ja kyllä tuo muutama asennusolut ja -lonkero on helpottanut hommaa hyvin. Kerran on tarvinnu vain kirota enskapyörän männäntapinsokkaa laittaessa, että VMP!

Katupyörän laittaminen onnistu kyllä yllättävän hyvin. Ilmanputsari modi on tullu tehtyä vähän halvemmalla, kuin kaupasta valmiilla paketeilla. Qaasariäkspertiltä ITG:n putsari ja sokea pohjalevy. Siihen ite kairas reiät kohalleen ja löi paikalleen RC8R:n kiihtyssuppiloilla sekä muutamalla ite tehdyllä tiivisteellä hinta jäi kivasti johonkin 140e nurkalle. Vastaava CPR:n ilmanputsari tais maksaa 390$. Tein-Itse ja-Säästin... Ensi viikolle onkin sitten säätö tiedossa ja toiveissa on, että jos huipputehoa olis +8hp lisää. Jännä nähä.

Enskapyörään tullu tehtyä vähän kaikkea pientä. Ekana hemmetinmoinen pesu, että sai kaiken roskan pois. Hyvinkään talvienskan ja entisen omistajan jäliltä sotkua on AIVAN JOKA PAIKASSA. Pakoputkessa oli mm. soossia siihen malliin, että patapatalla sai hangata jonkun verran sitä irti. Nyt putki kiiltää jonkun verran, että näyttää jo ihan hyvälle.
Tuli otettua sähköstartin suojakoppa pois, mäntä vaihettua ja tankorukkaset irrotettua. Jäähyttimestä oli alempi ilmanohjaimen kannake halennu niin se pitää hitsauttaa umpeen ja kiinni. Iskareihin kesäsäädöt millä viimeksi ajo luisti melko hyvin.

Vähän kaikennäköstä pientä piti viilailla siinä sivussa ja nyt kyllä vaikuttaa pyörä hyvälle. Ens vkl saa varmaan syylärin takasin niin on otettava pyörästä savut ilmoille. Sitten onkin valmis panssari cc kisaan. Vähän hirvittää miten käy jaksamisen, kun ei taida päästä täällä keski-suomen korkeuksilla paljoa ajamaan kesärenkailla.

edit. Sduke kävi penkissä ja siitähän irtos takarenkaalta 122,4hp. Ihan hyvin... Aivan vakiosta irronnu joskus 109hp.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti